پارک آبی وایلد وادی دبی

گردشگری فریبا آردم 13 مرداد ، 1403 زمان تقریبی مطالعه: 7 دقیقه

تفریحی هیجان انگیز در پارک آبی وایلد وادی دبی

آیا تاکنون یک روز کامل را در پارک آبی یا سرزمین آبی گذرانده اید؟ به نظر شما تجربه فوق العاده و پر از هیجان در یکی از بهترین پارک های آبی دبی چگونه می تواند باشد؟

چنانچه قصد دارید در سفر به دبی، به یکی از بهترین پارک های آبی دبی، یعنیپارک آبی وایلد وادی دبی بروید و هیجان را در اوج خود تجربه کنید، با ما همراه باشید تا از اطلاعات لازم این شهر آبی برخوردار شوید.

عکس شاخص

پارک آبی وایلد وادی دبی Wild Wadi 

این پارک، یک پارک آبی در فضای باز در دبی، امارات متحده عربی و در منطقه جمیرا، در کنار برج العرب و هتل ساحلی جمیرا، توسط جمیرا اینترنشنال، هتلدار مستقر در دبی قرار دارد و اداره می شود. وایلد وادی اولین پارک آبی است که دارای گواهینامه ISO است. در طول 10 سال گذشته، این پارک جوایز محلی و بین المللی زیادی را برای برنامه های ایمنی، فناوری و نوآوری، کیفیت، آموزش و منابع انسانی دریافت کرده است.


قسمت های مختلف پارک آبی وایلد وادی دبی

پارک آبی وایلد وادی دبی دارای یک استخر موج گرم کننده و خنک کننده، چندین سرسره آبی و دو دستگاه موج‌سواری مصنوعی است. این پارک زمانی بزرگ‌ترین سرسره آبی را در خارج از آمریکای شمالی داشت، اما از آن زمان برای ایجاد فضایی برای دو سواری دیگر برداشته شد. یکی دیگر از ویژگی های این پارک آبشاری 18 متری (59 فوتی) است که هر ده دقیقه یکبار فرو میریزد. پارک آبی همچنین برای مسافرین تور دبی با قیمت مناسب دارای دو فروشگاه هدیه، سه رستوران و دو غرفه غذاخوری است.


هیجان انگیزترین امکانات پارک آبی وایلد وادی دبی

پارک آبی وایلد وادی دبی، یکی ز شگفت انگیزترین و هیجان انگیزترین پارک های آبی خاورمیانه است. این پارک دارای قسمت های مختلف هیجان انگیزو جذاب بسیاری است. در ادامه به معرفی هیجان انگیزترین و محبوبترین امکانات تفریحی پارک آبی وایلد وادی دبی می پردازیم.


1.جمیرا اسکرا 
جمیرا اسکرا، نوعی سرسره آبی است که تا ارتفاع سی و دو متری از زمین قرار دارد. برای استفاده از این پارک آبی، زمانی که به بالای این سرسره رفتید، باید ئارد کپسولی که بالای سرسره قرار دارد بشوید و دستان خود را به صورت ضربدری روی سینه قرار دهید و پاهای خود را جفت کنید. پس از اینکه این کار را انجام دادید در یک لحظه زیر پایتان خالی می شود و در سرسره شناور می شوید. سرعت شما پس از شناور شدن روی سرسره، هشتاد کیلومتر بر ساعت است و طول این سرسره 120 متر است که آن را طی می کنید. در نظر داشته باشید برای لذت بردن از این پارک آبی باید قد شما بالای یک متر و 10 سانت و وزن شما کمتر از 136 کیلوگرم باشد.

جمیرا اسکرا

2. برج سورج

برج سورج، نوعی سرسره مارپیچ است و با قرارگرفتن روی این سرسره، می توانید بارها و بارها با حرکت شتاب گونه روی آب بچرخید، تا زمانی که به طور کامل درون استخر آبی پرتاب شوید. چنانچه قصد استفاده از این سرسره را دارید باید با خود تیوپ به همراه داشته باشید. برای استفاده از تیوپ می توانید گروه های دو نفره تا پنج نفره تشکیل دهید و از آنها استفاده کنید. 

برج سورج

3. استخر موج

با استخر موج می توانید لذت واقعی موج سواری را در پارک آبی تجربه کنید. در این استخر، موج های غول پیکر و کوچک وجود دارد. این استخر موج، بزرگ ترین استخر موج ساخته شده در خاورمیانه است. برای لذت بردن از موج های فوق العاده این استخر، باید از یک تخته موج استفاده کنید. لازم به ذکر است که استخر موج مناسب بزرگسالان است و کودکان نمی توانند از آن استفاده کنند.

استخر موج

4. رودخانه جوها

شاید برای شما جالب باشد در دل یک شهر آبی، رودخانه وجود داشته باشد. اما می توانید با رودخانه ای که در دل این پارک آبی وجود دارد زمانی را به آرامش بپردازید. این رودخانه، 360 متر طول دارد و دور تا دور پارک آبی وایلد وادی دبی قرار دارد. با استفاده از یک تیوپ، می توانید آبشارهای مختلفی که در این پارک آبی قرار دارد را ببینید. البته لازم به ذکر است که در این تفریح، کودکانتان نیز می توانند در کنار شما به تفریح بپردازند. 

رودخانه جوها

5. تنتروم الی

تنتروم الی، مکانی است که در آن می توانید گرداب را تجربه کنید. در این گرداب، در واقع دو سرسره با شیب تند، آغازگر این سفر طوفانی هستند. در طول مسیری که در این گرداب قرار دارید، دچار چالش های مختلفی می شوید که شما را بسیار هیجان زده می کند. و پس از آنکه از سه گرداب شدید رد شدید، در نهایت به داخل یک استخر آب پرتاب می شوید.

تنتروم الی

بایدها و نبایدهای پوشش لباس در پارک آبی دبی

در نظر داشته باشید که برای استفاده از این پارک آبی، باید پوشش مناسب را رعایت کنید. در ادامه به این بایدها و نبایدها می پردازیم.

*پوشش زنان در پارک آبی وایلد وادی دبی باید با استفاده از مایو اسلامی مجاز باشد. این نوع مایو را می توانید از فروشگاه های موجود در پارک تهیه و استفاده نمایید. دقت کنید اگر این مایو را تهیه نکنید، حق استفاده از لباس های بلند مانند پیراهن را ندارید.
*در لباس شنا نباید از دکمه، قفل، زیپ و ... استفاده شده باشد. چرا که این وسایل می تواند به خودتان و دیگران آسیب برساند. 
*همراه نداشتن جواهرات بلند و سنگین مانند سرویس طلا و گردنبند، از قوانین از پارک آبی است.
*حتما در هنگام استفاده از تفریحات این پارک آبی، عینک طبی یا آفتابی خود را دربیاورید.
*چنانچه با خود نوزاد به همراه دارید، حتما از پوشک ضد آب و مخصوص استفاده کنید. 


رستوران های پارک آبی وایلد وادی دبی

اگر به پارک آبی وایلد وادی دبی رفته اید و برایتان سوال باشد که در این پارک آبی، کجا می توانم غذا بخورم؟ در این پارک آبی رستوران های متعددی وجود دارند که به سرو انواع غذاهای خوشمزه می پردازند. 

رستوران

قیمت بلیط پارک آبی وایلد وادی دبی

قیمت بلیط در پارک آبی وایلد وادی بر اساس قد فرد است و به دو دسته تقسیم می شود: 

1. قد بالای 1.1 متر 
2. قد زیر 1.1 متر. 

توجه کنید برای رزرو بلیط از قبل از وب سایت تخفیف وجود دارد. همچنین ورود کودکان زیر دو سال با مدرک سن آزاد است. در صورت لزوم برای حوله و کمد هزینه ای پرداخت می شود.

دسترسی به پارک آبی وایلد وادی دبی

وایلد وادی 20 دقیقه با ماشین تا مرکز شهر دبی فاصله دارد. دسترسی به اتوبوس عمومی، تاکسی برای رسیدن به پارک آبی وایلد وادی دبی

ساعت بازدید از پارک آبی
زمان بندی Wild Wadi از ساعت 10 صبح تا 6 بعد از ظهر در تمام روزهای هفته است. 

اطلاعات کلی پارک آبی وایلد وادی

آدرس پارک آبی وایلد وادی: امارات، دبی، جاده جمیرا، پارک آبی وایلد وادی
نزدیکترین مترو: امارات مال
زمان برگزاری: همه روزه
زمان شروع: 10
زمان پایان: 18
ترانسفر: در صورت درخواست
اعلام کنسلی: ندارد

قوانین پارک آبی وایلد وادی دبی

*ورودی برای کودکان زیر 3 سال رایگان هست.
*صدور بلیط بصورت لحظه ای نمی باشد و حدود 15 دقیقه بعد انجام می شود.
*بازدیدکنندگان باید در تمامی مراحل کارت عکس داری که در هنگام ورود به پارک به آن ها داده می شود را نزد خود نگه دارند.
*بازدیدکنندگان اجازه به همراه داشتن غذا و نوشیدنی را ندارند.
*حوله، کمد و جلیقه غریق نجات در قسمت اجاره در دسترس می باشد.
*ترانسفر فقط از هتل ها و اقامتگاه های واقع در مرکز شهر دبی انجام می شود. (در صورت انتخاب گزینه ی ترانسفر)
*بسته به شرایط ترافیکی و موقعیت مکانی شما، زمان‌بندی ترانسفر ممکن است تغییر کند. (در صورت انتخاب گزینه ی ترانسفر)
*بنا به هر دلیلی، اگر هر یک از خدمات در روز خاصی غیرفعال باشد، هیچ مسئولیتی به عهده ما نمی باشد.

6Lf3pkoiAAAAANsT1un4_U5n4aQln1A99sBOaDpM